kolmapäev, veebruar 28, 2007

E-valimine - igal juhul mitte Taist...kui sa tähelepanelik ei ole

TÄIENDATUD: Pärast esialgset emotsionaalset pettumist proovisin veel e-hääletamist, kuid seda siiski lõppkokkuvõttes tulutult. Samas suurenes minu veendumus, et viga võis olla pigem minus (isn't it always?!), kes tegi liiga palju alusetuid oletusi ja kes luges liiga vähe instruktsioone. Praeguses seisuga saab valimistel mitte osalemises nii 65% tõenäosusega süüdistada ainult ise ennast. ID-kaart on ikkagi lahe (eriti EL'i siseseks reisimiseks). Järgmistel valmistel proovin uuesti - siis loodetavasti juba kodust ja natuke targemana.

Puhkan praegu Tais ja tassisin spetsiaalselt arvuti kaasa, et valida.

Täna siis mõtlesin, et hääletaks õige ujumise kõrvalt, kuid sittagi - mingi serveri errorit viskab ette ja täiesti lootusetu juhtum.

Tunnen, et mind on petetud ja minu hääl minult röövitud.

Kui 7. märtsil tagasi olen panen screenshoti üles umbusklikele.

Praegu olen lihtsalt sügavalt pettunud ID kaardi omanik!

5 Comments:

Blogger Sten Hankewitz said...

Kuule, aga ürita ikka. Ära nüüd nii kergelt alla anna, vähemalt ürita veel :)

Ja igaks juhuks kasuta IE-d ehk. Keegi just kuskil kirjutas, et ei saanud FF-iga tehtud, aga IE-ga õnnestus. Mingi Active-X-i lubamisega vms... Kui ma leian üles selle jutu, siis annan lingi.

Igatahes, ürita palun veel.

28. veebruar 2007, kell 14:17  
Blogger Sten Hankewitz said...

Näe, siin :)

Kristjan Otsmann hääletas Knoxville'ist ja reporteerib, kuidas oli. Ehk aitab sindki.

28. veebruar 2007, kell 14:19  
Anonymous Anonüümne said...

Firefoxi puhul, jah, antakse mingi .exe alla laadida, mis mul esimesel korral "not responding"'ut andis käivitamie peale. proovisin uuesti, sain tehtud.

1. märts 2007, kell 00:33  
Anonymous Anonüümne said...

Siin saad anda tagasisidet e-valimiste kohta:
http://evalimised.sharepointsite.net/default.aspx

8. märts 2007, kell 08:16  
Blogger Jüri Saar said...

Tänud Karen. Olen andsin ka tagasisidet.

15. märts 2007, kell 20:13  

Postita kommentaar

<< Home