Polnudki ainus, kes arvas 55% ettevõttete blogimine on kahtlane
Mõni aega tagasi kritiseerisin Guidewire gruppi uurimust, mille kohaselt 55% ettevõtetest kas blogib või kavatseb seda lähimal ajal teha. Eile sattusin üle pika aja jälle lugema Debbie Weili blogi BlogWrite for CEO's, kust ta jõuab ühes postituses samadele järeldustele:
Meeldiv on näha samu järeldusi ka teiste - märksa nimekamate - inimeste blogides. Kahju ainult, et ta enda postitusega varem valmis sai, muidu oleks saanud väita, et ma olin esimene...
Here's the rub. The conclusions are based on 140 respondents. That's far too small a number from which to draw such a sweeping conclusion. In addition, the way the survey was conducted taints the results. Oh, and not so coincidentally, perhaps, iUpload (co-sponsor of the study) sells an enterprise blogging platform.Debbie postitusest leiab viiteid ka teistele käsitlustele ja mõnevõrra nüansirikkama selgituse.
Meeldiv on näha samu järeldusi ka teiste - märksa nimekamate - inimeste blogides. Kahju ainult, et ta enda postitusega varem valmis sai, muidu oleks saanud väita, et ma olin esimene...
0 Comments:
Postita kommentaar
<< Home