Tõenäoliselt blogib mitte 55% vaid 3% ettevõtetest
Sirvides mõned päevad tagasi Giik'i sattusin sellise huvitava uudise otsa Trend: ettevõtete ajaveebid:
Kui nüüd vähem sarkastiline olla, siis sellist väidet on ülimalt keeruline uskuda olukorras, kus paljud inimesed ikka veel ei tea, mis asi on blog. Kuigi uurimus on läbiviidud USAs ja tõenäoliselt on üldistused USA kesksed võiks seda ikkagi täpsustada. Praegu jääb mulje nagu pooled ettevõtted maailmas blogiksid.
Üldiselt tundus see arv sedavõrd fantastiline, et lõpuks võtsin ka uuringu ette ja üllatus, üllatus metodoloogia alt tuleb välja, et:
Pigem saab väita, et küsitletute seas leidus 3% , kes on piisavalt internetikeskse mõtlemisega, et teadsid, mis üldse blog on ja olid blogimisele piisavalt mõelnud, et ka uuringule vastata. Enda väite toetuseks pakun samast uuringust veel ühe protsendi: uuringule vastajatest 89% kas juba blogib või kavatseb seda kohe-kohe tegema hakata.
Tõenäoliselt on reaalsusele märksa lähemal väide, et umbes 3% ettevõtetest kas juba blogib või plaanib seda lähiajal teha.
BlogOn 2005 Social Media Adoption Survey kohaselt peab ajaveebi 55% ettevõtetest, kirjutas internetnews.Minu esimene reaktsioon: "Tõesti vä, mis planeedil?"
Kui nüüd vähem sarkastiline olla, siis sellist väidet on ülimalt keeruline uskuda olukorras, kus paljud inimesed ikka veel ei tea, mis asi on blog. Kuigi uurimus on läbiviidud USAs ja tõenäoliselt on üldistused USA kesksed võiks seda ikkagi täpsustada. Praegu jääb mulje nagu pooled ettevõtted maailmas blogiksid.
Üldiselt tundus see arv sedavõrd fantastiline, et lõpuks võtsin ka uuringu ette ja üllatus, üllatus metodoloogia alt tuleb välja, et:
The BlogOn 2005 Social Media Adoption Survey was fielded for two weeks in September 2005. The online survey was open to public participation, encouraged by direct email to a random sample of 5000 CMO Magazine readers, a press release announcing the survey, and unsolicited postings in various blogs and blog search engines. 140 individuals responded to the survey.Seega oli Chief Marketing Officer ajakirja juhuslikult valitud 5000 tellijast (+ kuulutused, PR teated) valmis küsitlusele kahe nädala jooksul vastama vähem kui 3% - küsitlusele, mis oli üleval veebis. Vabandage väga, aga selline uurimus ei ole piisavalt tõsiselt võetav, et hakata midagi kõigi ettevõtete kohta väitma. See oleks nonsense!
Pigem saab väita, et küsitletute seas leidus 3% , kes on piisavalt internetikeskse mõtlemisega, et teadsid, mis üldse blog on ja olid blogimisele piisavalt mõelnud, et ka uuringule vastata. Enda väite toetuseks pakun samast uuringust veel ühe protsendi: uuringule vastajatest 89% kas juba blogib või kavatseb seda kohe-kohe tegema hakata.
Tõenäoliselt on reaalsusele märksa lähemal väide, et umbes 3% ettevõtetest kas juba blogib või plaanib seda lähiajal teha.
0 Comments:
Postita kommentaar
<< Home