Edward Burtynsky industriaalfotograafia
Loodusfotograafia ei ole digikaamera ajastul enam midagi erilist. Enamus meist suudab ja tahab näha looduse ilu, isegi kui seda vahendab kaameraobjektiiv. Teha sadakond looduspilti ja leida sealt üks, mis väärib ka teistele näitamist pole eriti keeruline.
Märksa vähem on neid, kes soovivad näha ilu inimtegevuses, selles kuidas inimesed enda ümbrust vormivad. Jah, mõni kord on see ilu groteskne, kuid sead imetlusväärsem on nende inimeste looming, kes suudavad industriaalmaastikest leida, midagi esteetilist...midagi, mis köidab tähelepanu, liigutab mõtteid...
...Edward Burtsynsky on üks nendest vähestest.
Apokalüptilised stseenid Bangladeshi laevalammutus väljadelt; silmapiirini laiuvad naftaväljad täis tuhandeid pumpasid või hõbedaselt läikiv naftatorustik, mis lookleb läbi rohelise loodusmaastiku; maailma suurim - Kolme Oru tammi - ehitusplats Hiinas; kandiliselt külmad marmorikaevandused...vaid väike valik käsitletavast temaatikast.
Kuna pilt võrdub tuhande sõnaga, siis jätan igale fotograafiast huvitunule võimaluse tema loominguga ise tutvuda.
Märksa vähem on neid, kes soovivad näha ilu inimtegevuses, selles kuidas inimesed enda ümbrust vormivad. Jah, mõni kord on see ilu groteskne, kuid sead imetlusväärsem on nende inimeste looming, kes suudavad industriaalmaastikest leida, midagi esteetilist...midagi, mis köidab tähelepanu, liigutab mõtteid...
...Edward Burtsynsky on üks nendest vähestest.
Apokalüptilised stseenid Bangladeshi laevalammutus väljadelt; silmapiirini laiuvad naftaväljad täis tuhandeid pumpasid või hõbedaselt läikiv naftatorustik, mis lookleb läbi rohelise loodusmaastiku; maailma suurim - Kolme Oru tammi - ehitusplats Hiinas; kandiliselt külmad marmorikaevandused...vaid väike valik käsitletavast temaatikast.
Kuna pilt võrdub tuhande sõnaga, siis jätan igale fotograafiast huvitunule võimaluse tema loominguga ise tutvuda.
0 Comments:
Postita kommentaar
<< Home