reede, juuli 13, 2007

Osale salaja ehk parim lõik, mida tänal lugesin

Mis k****i pärast pusib riik projekte ilma nende tutvustamisele mõtlemata? Miks arvatakse, et sellised asjad reklaamivad ennast ise? Kas tõesti ei saada aru, et sellistes projektides peaks 2/3 auru minema just müügi ja turunduse ja kliendisuhtluse poole peale?
Jüri Kaljundi natuke pettunult nähtusest nimega Osalusveeb Teeme Koos. Soovitan.

Kui ma sellest keskkonnast esimest korda lugesin ja sellega tutvusin jäi mulle mulje, et tegu on mingi beetaga, et õige reklaamikampaania alles tuleb suure hurraaga, kuid tundub, et ma jäängi seda ootama.

Osalusveeb on tegelikult üks hea näide nähtusest nagu "wishful thinking".

Sildid:

3 Comments:

Blogger Elver said...

Mind huvitab, et kuidas selliseid projekte teostama pääseks. Jõle mõnus oleks nõnda pappi kokku ajada ise nurgas itsitades.

13. juuli 2007, kell 15:47  
Blogger Jüri Saar said...

Teoorias läbi riigihanke, kuid küsimus on piisavalt huvitav, et saatsin osalusveebi kontaktisikule maili väikese küsimusega. Vaatame, kas mis vastus sealt tuleb.

13. juuli 2007, kell 16:15  
Blogger Toivo Ellakvere said...

riigihange oli selle loomiseks

http://www.rohi.ee/ellakvere/?p=638

15. juuli 2007, kell 20:12  

Postita kommentaar

<< Home